Laien und Betroffene Diskussionsforum des Kompetenznetz Schizophrenie / Laien und Betroffene /
Short link for this topic:

Vorstellung neuer Mitglieder im Forum

Page  Page 26 of 108:    1  ...  25  26  27  ...  107  108   
Autor Clarissa88
Birne_zweinull

Hallo Birne_zweinull
Danke für dein Beitrag an mir,wegen dem Maßregel,das stimmt man kommt da nicht wegen einen Satz rein,er saß vorher schon 9 neun Jahre drinne,weil er damals eine Straftat begannen hatte und als er dann den Satz geäussert hatte da meinten die dann er sei eine Gefahr für die Gesellschaft.
Ja naklar liebe ich meinen Mann und deswegen halte ich auch zu ihm,das weiß er auch,und nur wegen dem Kind würde ich nicht mit ihn zusammen bleiben.Wie gesagt ich wusste worauf ich mich bei ihm eingelassen hab,aber ich hatte halt nicht gedacht, das es mal so schwer wird.Ich weiß auch nicht ob man die Angehörigen auf sowas vorbereiten kann?!
Nee die Drohung war gegen den Chef vom Maßregelvollzug.
Der Satz lautet : Geh in die Küche und dann weißt du was du zutun hast ! Is das eine Drohung?
Also ich würde jetzt nein sagen,ich seh das nicht so.
Und ein anderer Satz da ging es um´s Tapezieren , wie er tapezieren würde und seine Antwort war : Ich stelle mir die Leute an die Wand und knall sie ab! Mh also das würde ich schon eher als Drohung ansehen.
Ich hoffe das wir das hin bekommen zusammen und eine Familie sein können aber dazu müssen wir zusammen arbeiten und die Klinik muss mich mit einbeziehen aber das is bis jetzt noch nicht passiert.Naja ich geb die hoffnung nicht auf,den ich will es schaffen und mein Mann auch.
Er hatte in seinem Wahn keine Tabletten nicht genommen und war viel unterwegs,hat sich von anderen Leuten rein reden lassen und es war auch schon so schlimm das seine sogenannten "Freunde " ihm erzählt haben,das der kleine nicht von ihm is. Er war soweit das er es auch geglaubt hat, mitlerweile hat er sich aber von den meisten seiner "Freunde "abgewand,bis auf ein paar.
Gestern durfte er uns auch mal zuhause besuchen,das ist schonmal ein anfang,es geht ganz ganz langsam berg auf.
Ich habe lange gesucht ein forum für paranoide schizophrenie und endlich habe ich das hier entdeckt.
Danke schön für dein Rat und deine ansicht.
Autor Gemini
Hallo Clarissa88!

Mein ehrlicher Rat: halt dich von ihm fern!
Autor noah and the wale
Hallo miteinander,

Ich habe gestern in einem Tread Tote geweckt, das war nicht meine Absicht. Nochmals sorry Sep! Wie auch immer!

Ich bin neu hier.. werde diesen Montag 27 Jahre alt und bin im Jahr 2008 erkrankt!
Hier gibt es so viel zu entdecken und ich hoffe einfach möglichst viele neue Aspekte , Ansichten zu diesem Thema zu erfahren! Menschen zu helfen die es nötig haben und selber auch in Anspruch nehmen!

Ich bin im Moment in keiner einfachen Situation bzgl. Ausbildung! Ich stecke in Phase 4 fest möchte die Medis absetzen und habe vor Kurzem meinen langjährigen Nervendoktor verlassen!

"Everything in its right place!"

Auf bald- Gute Nacht
Autor Chinmeng1
Gast
#379 | Gesendet: 11 Dez 2013 18:12
PHILADELPHIA – The ' head coach is smarter than everybody else, apparently.
That's the only explanation for why Chip Kelly took the ball out of the hands of his hottest player inside the red zone Sunday. It made no sense to run a trick play against Arizona, locked in a 7-7 tie looking at first-and-goal from the 6-yard line. It made perfect sense to have , the man who entered the day with a 121.9 passer rating in the red zone, to lob a pass to a tight end, as he had earlier in the game to take a 7-0 lead on his 17th touchdown of the season.
But Kelly thought better of it. He slid Foles to wide receiver, opposite Arizona cornerback , and put wide receiver in at quarterback.
"It was not a Wildcat play," Kelly said after the Eagles held on to beat the Cardinals, 24-21. "It's just Brad Smith plays quarterback."
OK. It wasn't -- wink, wink -- a Wildcat play. It was a dumb play. It was a play that didn't work. It was a play that lost yards. It was a play that likely cost the Eagles a touchdown. And it was a play that could have cost them the game.
Thinking you're smarter than everybody else doesn't win you games. In the National Football League, it costs you games. And if the Eagles are going to do something special this season -- and they are poised to make the postseason for the first time since 2010 -- they can't have their head coach making mistakes born of hubris.
Kelly has done an admirable job in 11 months in Philadelphia. He has altered a culture that had turned toxic in the last two seasons of the Andy Reid regime. Kelly has been able to get the players to buy into his way of doing things,nfl jerseys supply, to the sports science and the Tuesday practices and the altered weekly schedule. Everyone was all-in from the jump, even though Kelly had never coached a minute in the NFL before the Eagles hired him.
A year after finishing 4-12, Philadelphia is 7-5 and tied with the atop the NFC East with four games to go. It is December, and the Eagles are relevant. That is because of Kelly. Philly has won four straight and its past two at home with an unpredictable team coming to town next weekend.
Kelly rightfully stuck with Foles this week despite the fact that finally is healthy. Foles has been lights out. He threw three more touchdown passes against the Cardinals, all to tight ends. He again threw zero interceptions (although Peterson had one negated by a defensive holding penalty on teammate late in the game). Foles finished with a 112.0 passer rating -- his fourth straight triple-digit rating -- and withstood the punishment from one of the league's most aggressive defenses.
Incredibly, if Foles throws one more touchdown pass before he throws an interception, he will tie as the only quarterbacks to start a season with 20 touchdown passes and zero interceptions. Foles already shares an exhibit with Manning at the Pro Football Hall of Fame for most touchdowns thrown in a game (seven). He has a very real opportunity to share another record with Manning as well.
Kelly deserves credit for that. He has Foles playing loose,cheap nfl nike jerseys, playing well and making, as teammate said, good mistakes. When Foles misses a receiver, he usually misses him long. He doesn't throw behind receivers. And the receivers are doing their part on 50-50 balls,cheap nfl jerseys, as Eagles wide receiver did when he knocked the ball out of Peterson's hands in the end zone.
Kelly had a wise game plan against Arizona. Given the Cardinals talented secondary and linebackers who are stout against the run, Kelly employed two- and three-tight-end sets to maximize mismatches. And it worked, with rookie catching two touchdown passes and catching one.
But Kelly was not able to adjust to the Cardinals' blitzing on running plays. After opening the third quarter with an impressive 13-play,replica nfl jerseys, 80-yard drive to take a 24-7 lead,nfl jerseys cheap, Philadelphia managed just two first downs on its next four drives. The Eagles were trying to run the ball to eat clock and give their defense a rest, but it was not working. Not with . Not with . Not with Foles.
On third-and-long, Kelly would put the ball back into Foles' hands. Twice during those four drives, Foles was sacked. Once he threw incomplete. Kelly did not have a viable alternative after the Cardinals took the run game away. It was the second consecutive game in which the Eagles were unable to bury an opponent when holding a double-digit lead.
"We're learning," Avant said. "We have a lot of young players. We have a new coaching staff that hasn't been in the National Football League, all those types of things. We're learning. As the year goes on, we're constantly getting better. We're learning how to win in close situations. That's the No. 1 thing, and also we're learning how the game in the NFL works. So, all of it is a learning process."
Kelly is clearly learning, too. He has had his slips, but he has won over a football-loving town because he has made the Eagles relevant again. And Kelly has found a quarterback. That's a good thing. Moving forward, he needs to remember to leave Foles in at quarterback in the red zone, because given Foles' red-zone efficiency, that's by far the smarter play.
Autor baerle
@Chinmeng1
What are you getting at????????
Wrong blog???????????????????
Baerle
Autor Clarissa88
Gemini
Hallo Gemini
Ich habe mit ihm ein Kind und ich liebe diesen Mann und ich werf doch jetzt nicht alles weg,nur weil wir jetzt ne schwere Zeit durch machen.Es heißt doch wie in guten und in schlechten zeiten und wir haben grad ne schlechte zeit und auch das werden wir überstehen.
Ich weiß ja nicht ob du ein Partner/in hast mit dem krankheitsbild oder ob du selber betroffen bist aber auch diese Menschen haben ein Recht auf eine eigene Familie.Und ich stehe zu meinem Mann.Solltest du beides net haben Partner oder Krankheit dann weiß du nicht was du da von dir geben tust.
Aber danke für dein Rat.
Autor DerSep
Hallo Noah the wale willkommen hier.

Kann mich gar nicht daran erinnern meinst du dass du meinen Sozialpsychiatrischen Dienst verbessert hast?

Ist doch gut. Hier lernt man ein dickeres Fell zu haben manche User fetzen sich hier manchmal.
Autor marko
Hallo zusammen,
Ich bin der Marko bin 37 Jahre alt und komme aus Berlin. Bin seit 2008 erkrankt
Autor Gemini
- Bin jetzt erst wieder Sonntag Abend hier! -
Autor noah and the wale
Hehe .. gut wäre es Alle mal Sep! Ich seh mich selbst nicht als Heulsuse, also nur ehrlich und direkt deine Meinung vertreten. Es dürfen auch manchmal die Fetzen fliegen ;) Bin froh hier zu sein.

Willkommen Marko :)

Clarissa ich finde es gut das du zu deinem Mann stehst! Uns allen wünsche ich, dass wir nicht müde werden uns um Achtsamkeiten zu bemühen!

Frohe Weihnachten und ein gutes neues Jahr
Autor Rosensee
Hallo,

ich bin schon seit einer Woche registriert und habe ein paar Beiträge geschrieben. Also ist es an der Zeit, sich vorzustellen.
Ich bin weiblich, 24 Jahre alt und hatte mit 22 meine erste Psychose. Seitdem habe ich mit Depressionen zu kämpfen, hatte aber glücklicherweise keinen psychotischen Rückfall.
Autor DerSep
willkommen rosensee.
Autor Jonny
#388 | Gesendet: 28 Dez 2013 19:35 | Edited by: Jonny
Hallo Rosensee und herzlich willkommen im Forum!

Ich freue mich über deine realistische Sicht der Dinge und wünsche dir hier einen guten Austausch. Ich hatte meine erste und einzige Psychose vor dreieinhalb Jahren und lese seit damals auch hier mit. Hin und wieder schreibe ich auch, aber das hält sich doch sehr in Grenzen.

Schöne Grüße

Jonny

Edit: da war DerSep schneller
Autor Si prega di eliminare
Gast
#389 | Gesendet: 29 Dez 2013 00:18
Chinmeng1:
PHILADELPHIA – The ' head coach is smarter than everybody else, apparently.
That's the only explanation for why Chip Kelly took the ball out of the hands of his hottest player inside the red zone Sunday. It made no sense to run a trick play against Arizona, locked in a 7-7 tie looking at first-and-goal from the 6-yard line. It made perfect sense to have , the man who entered the day with a 121.9 passer rating in the red zone, to lob a pass to a tight end, as he had earlier in the game to take a 7-0 lead on his 17th touchdown of the season.
But Kelly thought better of it. He slid Foles to wide receiver, opposite Arizona cornerback , and put wide receiver in at quarterback.
"It was not a Wildcat play," Kelly said after the Eagles held on to beat the Cardinals, 24-21. "It's just Brad Smith plays quarterback."
OK. It wasn't -- wink, wink -- a Wildcat play. It was a dumb play. It was a play that didn't work. It was a play that lost yards. It was a play that likely cost the Eagles a touchdown. And it was a play that could have cost them the game.
Thinking you're smarter than everybody else doesn't win you games. In the National Football League, it costs you games. And if the Eagles are going to do something special this season -- and they are poised to make the postseason for the first time since 2010 -- they can't have their head coach making mistakes born of hubris.
Kelly has done an admirable job in 11 months in Philadelphia. He has altered a culture that had turned toxic in the last two seasons of the Andy Reid regime. Kelly has been able to get the players to buy into his way of doing things,nfl jerseys supply, to the sports science and the Tuesday practices and the altered weekly schedule. Everyone was all-in from the jump, even though Kelly had never coached a minute in the NFL before the Eagles hired him.
A year after finishing 4-12, Philadelphia is 7-5 and tied with the atop the NFC East with four games to go. It is December, and the Eagles are relevant. That is because of Kelly. Philly has won four straight and its past two at home with an unpredictable team coming to town next weekend.
Kelly rightfully stuck with Foles this week despite the fact that finally is healthy. Foles has been lights out. He threw three more touchdown passes against the Cardinals, all to tight ends. He again threw zero interceptions (although Peterson had one negated by a defensive holding penalty on teammate late in the game). Foles finished with a 112.0 passer rating -- his fourth straight triple-digit rating -- and withstood the punishment from one of the league's most aggressive defenses.
Incredibly, if Foles throws one more touchdown pass before he throws an interception, he will tie as the only quarterbacks to start a season with 20 touchdown passes and zero interceptions. Foles already shares an exhibit with Manning at the Pro Football Hall of Fame for most touchdowns thrown in a game (seven). He has a very real opportunity to share another record with Manning as well.
Kelly deserves credit for that. He has Foles playing loose,cheap nfl nike jerseys, playing well and making, as teammate said, good mistakes. When Foles misses a receiver, he usually misses him long. He doesn't throw behind receivers. And the receivers are doing their part on 50-50 balls,cheap nfl jerseys, as Eagles wide receiver did when he knocked the ball out of Peterson's hands in the end zone.
Kelly had a wise game plan against Arizona. Given the Cardinals talented secondary and linebackers who are stout against the run, Kelly employed two- and three-tight-end sets to maximize mismatches. And it worked, with rookie catching two touchdown passes and catching one.
But Kelly was not able to adjust to the Cardinals' blitzing on running plays. After opening the third quarter with an impressive 13-play,replica nfl jerseys, 80-yard drive to take a 24-7 lead,nfl jerseys cheap, Philadelphia managed just two first downs on its next four drives. The Eagles were trying to run the ball to eat clock and give their defense a rest, but it was not working. Not with . Not with . Not with Foles.
On third-and-long, Kelly would put the ball back into Foles' hands. Twice during those four drives, Foles was sacked. Once he threw incomplete. Kelly did not have a viable alternative after the Cardinals took the run game away. It was the second consecutive game in which the Eagles were unable to bury an opponent when holding a double-digit lead.
"We're learning," Avant said. "We have a lot of young players. We have a new coaching staff that hasn't been in the National Football League, all those types of things. We're learning. As the year goes on, we're constantly getting better. We're learning how to win in close situations. That's the No. 1 thing, and also we're learning how the game in the NFL works. So, all of it is a learning process."
Kelly is clearly learning, too. He has had his slips, but he has won over a football-loving town because he has made the Eagles relevant again. And Kelly has found a quarterback. That's a good thing. Moving forward, he needs to remember to leave Foles in at quarterback in the red zone, because given Foles' red-zone efficiency, that's by far the smarter play.

Si prega di eliminare ;-)
Autor mosscovered
Moin zusammen,

M26, derzeitige Diagnose schizoaffektive Störung, erste Knüppelpsychose mit 23, seither diverse, davor zig Jahre häufige Depressionen, ab und zu Hypomanien.
Trend anhaltend.

Derzeit keine Medikation.
Page  Page 26 of 108:    1  ...  25  26  27  ...  107  108   
Laien und Betroffene Diskussionsforum des Kompetenznetz Schizophrenie / Laien und Betroffene / Vorstellung neuer Mitglieder im Forum Top

Diskussionsforum
Möchten Sie Gespräche mit Angehörigen, Patienten und interessierten Laien führen oder zu einzelnen Themen Stellung beziehen, Ihre Ansichten und Erfahrungen mitteilen? Das Diskussionsforum für Betroffene bietet Ihnen hierzu Gelegenheit. Selbstverständlich können Sie auch die Diskussion zu neuen Themenfeldern eröffnen. Das Forum ist offen für alle und anonym. Es ist jedoch erforderlich, dass Sie sich zuvor ein Log-In mit frei wählbarem Benutzernamen und Kennwort anlegen.
Das Diskussionsforum versteht sich als Plattform, die Laien und Experten gleichermaßen zugänglich ist, um so den Austausch zwischen und innerhalb der Gruppen zu fördern. Darüber hinaus sind engagierte Kooperationspartner im Kompetenznetz-Schizophrenie bemüht, die Beiträge im Diskussionsforum aus medizinisch-fachlicher Sicht regelmäßig zu sichten und im Rahmen allgemeiner Nutzungsbedingungen zu beantworten. Hierbei bleiben u.a. eine individuelle medizinische Beratung und Diagnostik ebenso wie die Gewährleistung eines Anspruchs auf Antwort ausgeschlossen.
Für die einzelnen Beiträge sind die jeweiligen Autoren verantwortlich. Dem freien Meinungsaustausch sind jedoch Grenzen gesetzt, wo diese gegen ethische, moralische und rechtliche Normen verstoßen. Sofern Beiträge dieser Art bekannt werden, behalten sich die Administratoren des Forums vor, diese zu löschen und ggf. rechtliche Schritte gegen den Verfasser einzuleiten. Machen Sie bitte die Netzwerkzentrale hierauf aufmerksam. Danke.
Kontakt: info@kompetenznetz-schizophrenie.de

Nutzungsbedingungen
Die Beiträge im Diskussionsforum obliegen der Verantwortung der jeweiligen Autoren. Es besteht kein Anspruch auf nachträgliche Löschung von einmal veröffentlichten Beiträgen, es sei denn, es handelt sich um personenbezogene Daten bzw. solche, die zur Identifizierung einer Person führen können.
  • Medizinisch-fachliche Antworten aus dem Kompetenznetz Schizophrenie sind als solche durch das Kürzel KNS gekennzeichnet.
  • Das Kompetenznetz Schizophrenie übernimmt keine Gewähr, dass jede medizinische Anfrage im Diskussionsforum von Kooperationspartnern im Netz beantwortet wird.
  • Medizinisch-fachliche Beiträge im Diskussionsforum ersetzen keine honorarpflichtige Beratung und Diagnostik durch einen Arzt / eine Ärztin oder einen Therapeuten / eine Therapeutin. Zur Abklärung von Symptomen, therapeutischer Behandlungsweisen etc. bleibt die honorarpflichtige Konsultation eines Arztes / einer Ärztin oder Therapeuten / Therapeutin erforderlich.
  • Das Kompetenznetz Schizophrenie übernimmt keine Haftung für Beiträge, wenn Auskünfte entgegen ihrer Zweckbestimmung zur Selbstdiagnostik und Selbstbehandlung verwandt werden.
  • Das Kompetenznetz Schizophrenie übernimmt keine Haftung für Beiträge, die gegen ethische, moralische und rechtliche Normen verstoßen, wird jedoch bei Bekanntwerden jeden Beitrag dieser Art löschen und behält sich vor, bei grober Fahrlässigkeit rechtliche Schritte gegen den Urheber des Beitrags einzuleiten.
  • Das Kompetenznetz Schizophrenie übernimmt keine Verantwortung für von seinem Diskussionsforum aus verlinkte Seiten.